Muki

“Mit vielseitigen Erlebnislektionen möchten wir die Bewegungsfreude bei Kindern und Erwachsenen wecken und fördern. Wir spielen, entdecken, erfahren und bewegen uns freudvoll miteinander.“

Kitu

Nachem Motto „Lache, lerne, leischte“ gstalte mr abwechsligsrichi Turnstunde. Alli Meitli und Buebe im Chindergartealter sind bi eus herzlich willkomme!

Jugi Klein

Mir si drbi mit ganz viel Freud und gniesse die tolle Moment mitenander, sigs in de Turnstunde oder an de Wettkämpf. Mitenand goht alles besser. 

Jugi Gross

Mit vollem Elan und Ehrgeiz, kommen die Kinder in die Turnstunden, in denen der Spass an erster Stelle steht. Es wird viel gelacht, gespielt und trainiert, sodass wir auch jedes Jahr an ein paar Wettkämpfen teilnehmen können.


J&S

Mit dr grosse Freud und Spass am zämme si, gniesse mir jedi Turnstund mitenand. Witeri tolli Erlebnis hei mir au an de Turnfester oder andere Wettkämpf, wo mir euse Kampfgeist chönne zeige.

Aktive Turnen

“Manne mit Schnöiz, hei Speutz, d Fraue hei Speutz – au ohni Schnöiz.”
Ob mit oder ohni Schnöiz au du bisch härzlich Willkomme.

35+ Turnen

“Wir sind die ideale Riege für alle Männer und Frauen, welche sich gerne mit einem vielfältigen und polysportiven Bewegungsangebot fit halten möchten, gerne an Turnfesten und Wettkämpfen teilnehmen und das gesellige Beisammensein mögen”.

Volleyball

In de Turnstunde gohts immer wieder Lustig zue und her und alli si mit Spass drbi.  Mir si e Tolls Team und chönne eus uf dr ander verloh. An de Mätch gebe mir immer alles zum s beste use z hole.

Schaukelring

“Ein durchmischtes Team, wo jeder seine sportlichen Grenzen sucht und ganz nach dem Motto funktioniert: “Zäme si mir stark”.